~¤ô_ô¤~ شباب العيله ~¤ô_ô¤~
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 829894
ادارة المنتدي نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 103798
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 829894
ادارة المنتدي نكت منخوليااااااااااااااااااااااا 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالنتيجةChat Box Aboelesaadافحص جهازك الالعاب فرص عمل دخول
عدد زوار شباب العيلة
الزوار

برامج

المواضيع الأخيرة
» اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . .
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:15 pm من طرف سمارت مان

» منحة وزارة الانتاج الحربي
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 7:54 pm من طرف فيلسوف مهندس

» ثيمات الزمالك وبس
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 3:15 pm من طرف سالامونى

» كيف تجعل ابنائك يصلون بدون تذكير؟‏
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 10:46 pm من طرف فيلسوف مهندس

» فلم الرعب Anaconda 4لعام2009
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس مارس 04, 2010 2:31 am من طرف سوكا المصرى

» أقوى مجموعة ثيمات لنادى الزمالك
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالإثنين يناير 04, 2010 11:42 am من طرف falcon_media

» صور زهور وورود للمواضيع
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 9:53 pm من طرف angel

» اعر ف من يفكر بك الان.....
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 4:28 am من طرف angel

» تجديد وتطوير محتاجين مساعدتك
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالسبت أكتوبر 31, 2009 5:28 pm من طرف naderemad80

» حصريا الافتتاح بطوله العالم
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 3:29 pm من طرف Aboelesaad

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Aboelesaad - 2088
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Vote_rcapنكت منخوليااااااااااااااااااااااا Voting_barنكت منخوليااااااااااااااااااااااا Vote_lcap 
sallamxxx - 890
نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Vote_rcapنكت منخوليااااااااااااااااااااااا Voting_barنكت منخوليااااااااااااااااااااااا Vote_lcap 
DoOoDy - 766
eng.a7m3d - 591
baby lola - 588
dodo - 338
Ahmad 1991 - 207
a_n3eem - 147
Brilliant Diamonds - 143
Mr Bond - 138
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

نكت منخوليااااااااااااااااااااااا

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت منخوليااااااااااااااااااااااا   نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 12:05 am

--------------------------------------------------------------------------------

التلميذ : بحبك يا معلمتي وعاوز أتجوزك ، المعلمة: بس أنا مبحبش الأولاد الصغار ، التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد .

مرة شاب كان في الحرس الجمهوري وفي اثناء التحضير لوصول طائرة رئيس الجمهورية ، قال الضابط للشاب: " لما يوصل الرئيس تطلق واحد وعشرين طلقة من البندقيه بتاعتك" .

فرد عليه الجندي : " طيب اذا صبته من اول طلقة لازم اكمل الباقي كمان ؟

مرة واحدة سمينة اوي وقفت على الميزان علشان توزن نفسها ، طلع على الميزان مكتوب : يتبع .

مرة واحد قصير ا تجوز واحدة قصيرة خلفوا واحد لحد الان بيدوّروا عليه .

مرة واحد اشترى لزوجته تليفون محمول وحب يفاجئها فلما روّح للبيت دخل الحمام واتصل على تيلفون البيت من التيلفون المحمول ، فردت زوجته فقال لها بصوت هادئ : حبيبتي انا بستناكي يلا تعالي . قالت له : بس يطلع الحمار اللي بالحمام.

مرة اسود ساعد عجوز وقعت على الارض ، قالت العجوز: روح يا ابني بيّض الله وجهك ، جاوبها : والله يا حجة ما في أمل .

مرة 3 حبوا يدخلوا الى حفلة ام كلثوم ببلاش فراحوا لشباك التذاكر وقال الاول للموظفة : انا القصبجي سابته يعدي، وقال الثاني : انا السنباطي سابته يعدي، جه التالت مش عارف يقول ايه قال : انا كلثوم عاوز امي

في واحد بخيل راح على المستشفى يزور أمه هناك.. فلاحظ انه مكتوب على الباب "ادفع" .. فقال أزورها لما ترجع البيت .

في واحد ركب بالباص مع ابنه.. فشاف الولد صور الرئيس ملصقة على شبابيك الباص فقال لأبيه: بابا مش هي دي الشخص اللي بيطلع على التلفزيون كل يوم وإنت بتف عليه! فترك الرجل إيد ابنه وصاح:عيل تايه يا حدعاااان...

في واحد كان يصلي .. سمع اثنين بيمدحوا بصلاته. صاحبنا قطع صلاته والتفت عليهم وقال: ما تنسوش كمان صايم...

إمرأة كثيرة الكلام لما اظلم الليل سالت زوجها: هل اقفلت الشباك؟ قال: نعم. والتلفاز؟ قال: نعم وسكتت قليلا ثم سألت: الم تنسى شيئا مفتوحا قال: نعم قالت: ما هو قال: فمك!

بخيل حلم انه يوزع امواله ولما افاق من نومه قال "انا الحمار اذا نمت مره ثانية"

واحد فقير شاف فانوس سحري في الطريق طلع له المارد وقال "شبيك لبيك عبدك بين ايديك". فقال الفقير اتمنى منزلا! فرد عليه المارد: "ولك يا اهبل لو كان عندي بيت ما كنت سكنت في الفانوس"

واحد عندو سبع اولاد سمى نفسه "سفن أب"

واحدة بتكذب وتقول لواحد "انا بابي اكبر مقاول، بنى جبال الالب" راح قالها "وانا بابي اكبر صباغ، صبغ البحر الاحمر"

فى واحد تأخر عن المدرسة وسالوه المعلم ليه متاخر؟ قال: بابا كان يضرب اخويا بجزمتي

اتمني اكون بسطكوا

مع تحاتي

Aboelesaad
Adninisitrateur
Adninisitrateur
Aboelesaad

ذكر عدد مساهماتك : 2088
البلد : cazanova city
ما هو الذي دفعك للاشتراك بمنتدانا؟؟؟ : تعمير المندي

جزئ الترفيه
العب:

نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت منخوليااااااااااااااااااااااا   نكت منخوليااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 9:32 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد بجد مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورة
https://aboelesaad.yoo7.com

نكت منخوليااااااااااااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1