~¤ô_ô¤~ شباب العيله ~¤ô_ô¤~
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 829894
ادارة المنتدي يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 103798
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 829894
ادارة المنتدي يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالنتيجةChat Box Aboelesaadافحص جهازك الالعاب فرص عمل دخول
عدد زوار شباب العيلة
الزوار

برامج

المواضيع الأخيرة
» اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . .
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:15 pm من طرف سمارت مان

» منحة وزارة الانتاج الحربي
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 7:54 pm من طرف فيلسوف مهندس

» ثيمات الزمالك وبس
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 3:15 pm من طرف سالامونى

» كيف تجعل ابنائك يصلون بدون تذكير؟‏
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 10:46 pm من طرف فيلسوف مهندس

» فلم الرعب Anaconda 4لعام2009
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالخميس مارس 04, 2010 2:31 am من طرف سوكا المصرى

» أقوى مجموعة ثيمات لنادى الزمالك
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالإثنين يناير 04, 2010 11:42 am من طرف falcon_media

» صور زهور وورود للمواضيع
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 9:53 pm من طرف angel

» اعر ف من يفكر بك الان.....
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 4:28 am من طرف angel

» تجديد وتطوير محتاجين مساعدتك
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالسبت أكتوبر 31, 2009 5:28 pm من طرف naderemad80

» حصريا الافتتاح بطوله العالم
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 3:29 pm من طرف Aboelesaad

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Aboelesaad - 2088
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Vote_rcapيا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Voting_barيا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Vote_lcap 
sallamxxx - 890
يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Vote_rcapيا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Voting_barيا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Vote_lcap 
DoOoDy - 766
eng.a7m3d - 591
baby lola - 588
dodo - 338
Ahmad 1991 - 207
a_n3eem - 147
Brilliant Diamonds - 143
Mr Bond - 138
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم

3 مشترك

اي الأصدقاء ستختار
 الصديق الأول
 الصديق الثاني
 الصديق الثالث
استعرض النتائج
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Empty
مُساهمةموضوع: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 2:15 pm

يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم 004

السلام عليكم

الحقيقة انا سمعت الحكاية دي ..اللي شبة الفزورة ...
والحكاية ببساطة .....السؤال
لو كان عندك 3 اصدقاء ...

الصديق الاول :

انسان انت بتحبه جدا...وبتموت فيه ...وما تقدرش تستغني عنه
وبيقف جنبك ساعات
لكن هو ما بيحبكش ....و في وقت الشدة ما يقفش جنبك

الصديق الثاني :

انسان انت بتحبه جدا ...وهو كمان بيبحبك جدا
وبيقف جنبك في علي طول
لكن ساعة الشدة يقف وما يعملش لك اي حاجة .

الصديق الثالث :

[size=16]انسان انت بتكره ..وما بتحبهوش خالص
لكن هو بيحبك جدا ... ودايما يقف جنبك
وساعة الشدة هو اول واحد يقف جنبك

يا تري هتختار مين فيهم ؟؟

فكر براحة ...وخد وقتك :pale:

واكتب جوابك
طبعاً كل واحد لما يصوت علي الصديق اللي يختاره
هيكتب السبب وبعد كده هنشوف الصديق المفضل بالنسبه للجميع
اتمني ان يكون الموضوع عجبكوا وعايزه بأذن الله تفاعل كبيير
Aboelesaad
Adninisitrateur
Adninisitrateur
Aboelesaad

ذكر عدد مساهماتك : 2088
البلد : cazanova city
ما هو الذي دفعك للاشتراك بمنتدانا؟؟؟ : تعمير المندي

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:13 pm

انا اسف علي عدم تصويتي
بس لي وجه نظر
كل هؤلاء لم يعتبروا اصدقاء حق
لفقدانهم اهم شروط الصداقة
وهي
1- مشاعر المحبة
2-مشاعر الاخوة
3-الترابط
ويؤكد كلامي حديث الرسول عن اهمية الصديق " خد الصديق قبل الطريق "
وهؤلاء لم ولن يعتبروا اصدقاء
هؤلاء زماله عمل فقط لا غير
واسف علي الرد
https://aboelesaad.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:43 pm

طبعاً مع احترامي لرأيك وانا معاك في اللي انت بتقوله ومفيش اسف ولا حاجه احنا هنا عشان نتعلم من بعض وناخد راي بعض
بس انا دلوقتي لو اعتبرت ان دول زملاء عمل فقط اي واحد فيهم هتختار
انوا يكون ااقرب ليك
برضوا ساعات الواحد بيحتاج الزماله في اوقات كتييييييييير
ومش شرط كل اللي هتعرفوا هيبقي صديق ليك
وخصوصا ان مشاعر الصداقه قلت اوووووووي في الزمن ده بالنسبه ليا انا شايفه كده ومش بفرض طبعا راي علي حد
كل واحد هنا حر في رأيوا في حدود الادب
انا بالنسبه ليا في السعوديه كل المصريين اللي شفتهم بدون استثنائات بتوع مصالحهم كل واحد عايز يعرف التاني علي اساسا مصلحته
مفيش بقي لا مشاعر اخوه ولا محبه ولا ترابط
كل الكلام ده مش موجود هنا
هي دي بقي الغربه ووحاشتها
انا بجد مفتقده حاجه اسمها صداقه حقيقيه
اللي انت قولت عليها بجد
هي حاجه مهمه جدا عشان كده بتمني من كل قلبي ان القي الصداقه الحقيقه
وشكراً علي ردك
انا بقي عيزاك تعتبر ان دول زملاء وشوف هتختار اي واحد فيهم
ومشكوووووووووووووووووووووووووور بجد
ومش عايزه تاني كلمه آسف

عدل سابقا من قبل SaSoOo في الأحد ديسمبر 07, 2008 8:39 pm عدل 1 مرات
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 8:26 pm

والله انا شيفة وجهة نظر احمد هية فعلا الي تنطبق عليهم
اما بالنسبة لي ساسو مش صح ان الغربة مفيهاش صداقة بس ممكن تكوني انتي الي شايفة كدة طبعا مع احترامي لي رائيك فلو ملقيتيش الصداقة في الغربة فاكيد هيجي يوم وتروحي بلدك واكيد هتلاقي الصداقة الي انتي عوزاة حتي اصدقائك الي هنا هتفتركو بحكم الدنيا والحياة اليومية
Aboelesaad
Adninisitrateur
Adninisitrateur
Aboelesaad

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 11:11 pm

بردوا مينفعش اصوت
عشان الزماله ليها حدود
و تخلو من مشاعر الحب اطلاقا
فلا يجوز ايضا التصويت
انا موش اسف
هههههههههههههههه
بس ده رايي
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 10:30 am

حقكوا عليا كلكوا انا غلطانه ياجماعه
تيجوا اشيل الموضوع ده واريحكوا خالص
ومشكورين علي الردود
Aboelesaad
Adninisitrateur
Adninisitrateur
Aboelesaad

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 4:04 pm

اهو كدا احنا اتفهمنا غلط
موش المقصود تشيلي المقصود تبادل الاستفاده
واعتقد المنتدي قائم علي تبادل الافكار
صع والا انا غلطان ؟
يبقي يريت مسمعش تاني اشيل الموضوع
ومشكورة بجد علي الموضوع عشان فتح مجالات كتير للنقاش
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 7:43 pm

لالالالالالالالالالا حصل خير مفيش حاجه
وانت عمرك مكنت غلطان
وانشاء الله مش هتسمع الكلمه دي تاني
بس انا حسه انكوا افشتوا من ردي
وانتوا اللي مشكوووووووورين علي الردود
Aboelesaad
Adninisitrateur
Adninisitrateur
Aboelesaad

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 12:23 am

ايوة كدا
بس انا ليه تعليق علي انني عمري مكونت غلطان هو انا ملاك او رسول
بني ادم خطاؤن
يبقي بليز مينفعش انا علي طول علي صواب صح والا غلط ؟
يريت متفهمش غلط
dodo
شاب رهيب
شاب رهيب
dodo

انثى عدد مساهماتك : 338
تاريخ الميلاد : 04/04/1987

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 11:19 pm

طبعا نقاشكم عجبني قويييييييييييييييييييي في الموضوع ومشكورة ياساسو انك فتحتي المجالات الحلوة دية وطبعا انا كان رئيي من راي ابو الاسعاد انها مش صداقة هي زمالة بس بردة انا عاوزة اشترك في الموضوع دة واحب اقولك اني اخترت الصديق الثالث واختارتوا لان اكيد لو لقيت حد بيحبني قوييييي كدةوبيقف جنبي بالدرجة دية أكيد مرة في مرة هبدأاحبة لانة عمرة ما حاول يزعلني اما الصديق رقم 1.2 بصراحة محبهمش لان اهم حاجة في الصداقة هي ان الواحد يحس ان الصديق بقف جنبة وقت الشدة والا ميستحقش انة يكون صديق عموما انا عاوزاكي تتفائلي ياساسو وتشوفي الدنيا حلوة واذا كان ربنا مكتبلكيش انك تلاقي اصدقاء حلوين في الغربة فياتري لقيتي اصدقاء في بلدك ولا لسة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الاجابة علي سؤالي وياريت انت كمان تقوللنا ردك او انك اختارتي انة صديق من التلاتة لاني عاوزة اعرف رئيك في الموضوع دة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2008 11:26 pm

بصي ياحبي انا اتعاملت مع الصديق الاول كتيييييييييييير
ولقيت منهم بالكوم
بس الشخصيه بجد اللي احبها اللي تدمج بين الصديق التاني والتالت
يااااااااااااااه كده انا احبه جدا
ولقيت اشخاص ليا في بلدي
ووالولهم انتي وانتي عارفه ده لانك فعلا من احن الاشخاص اللي شفتهم في حياتي
وقربين ليا ولشخصيتي
وصريحه معايا ومش بتخدعيني
وديما في دور الاخت الكبيره بنصيحك اللي عمري مابزعل منها ابدا بالعكس بحطها بعين الاعتبار في حياتي
ودور الام في حنانها وعطفها عليا ووقفك جمبي في وقت محنتي
بجد ربنا مايحرمني منك ابداااااااااااااا ياحبيبه قلبي

عدل سابقا من قبل SaSoOo في الأحد ديسمبر 07, 2008 8:31 pm عدل 1 مرات
dodo
شاب رهيب
شاب رهيب
dodo

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 4:04 am

في البداية مرسي علي الكلام الحلو دة بس احب اصحح حاجة اذاكنت اعتبرتيني اخت فأنا موافقة لاكن كبيرة فأنا معترضة عليها اما بقي كلمة ام دية كبيييييييييييييييييييييرة علية قوييييييييييييييييييييييي ياساسو دة انا لسة صغيرة دةانا تقريبا 21 سنة بس في شهادة الميلاد اما انا بعتبر نفسي اصغر من كدة بكتييييييييييير ولا انت شايفة اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عموما دة شرف لية انك تعتبريني صديقة واخت كمان يارب اكون علي قدر معزتك لية وبجد انت كمان انسانة طيبة قوي وصديقة غالية ربنا يخلينا لبعض
Mony
شاب جاد
شاب جاد
Mony

انثى عدد مساهماتك : 52
تاريخ الميلاد : 01/08/1992
البلد : Egypt

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 5:02 pm

انا عجبني النقاش الحضاري بينكم انا على فكرة اخترت رقم 2 لاني بحبه و بيحبني و مش شرط انه يعملي حاجة في الشده يكفي ان يكون واقف لان الناس قدرات ممكن تكون دي قدراته انه واقف بس مش عارف يعمل ايه فانا بعذره اما رقم 1 مرفوض تماما بالنسبة لي انا اعتقد اني استحالة احب حد ما بيحبنيش و رقم 3 برضه هاحس اني بظلمه هو مسكين بيحبني و انا بكرهه و معظم الوقت هكون بس بجامله عشان بيحبني لكن مش هاختاره لازم يكون في توافق بين الصديقين .
و شكرا على الموضوع المتميز .
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 8:35 pm

لا ياحبيتي انا اقصد اخت في عقلها ونصايحها وخبرتها
وتم في حنانها لكن انا عارفه ان صغننه علي المكنتين دول بس انا بقولك احساسي من ناحيتك
وعلي فكره موني من الاصدقاء ليا اللي انا بحبهم جدا ولهم مكانه في قلبي كبيره لانها من الشخصيات المحترمه والطيبه جداا
وبرنا يديم المحبه بينا
وميرسي علي مروركوا
heart

dodo
شاب رهيب
شاب رهيب
dodo

جزئ الترفيه
العب:

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم   يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 2:41 am

انا حبيت بس اضحك معاكي ياساسو انا طبعا فاهمة قصدك كويس وعلي فكرة عجبني رئيك قوي ياموني وطبعا في الاصل مشكورة ياساسو انك جبتيلنا الموضوع الجميل دة والي خلانا نفكر كتييييييير حتي في مين الي المفروض هما اصحابنا وغاليين علينا ربنا مايحرمنا من مواضيعك الجميلة دية ولا يحرمنا منك ياجميل

يا ترى لو ادامك اصدقاء زى دول.............. هتختار مين فيهم
صفحة 1 من اصل 1